Alla inlägg under oktober 2010

Av isabella - - 23 oktober 2010 13:38

hej jag vet jag har inte bloggat som jag sa men jag har haft läxor. Men nu är det helg gud vad skönt.Men nu är jag med Isabelle.Har fått en xperia för några dagar sen den är skit snygg  Men nu ska jag dra men syns senare hej då kram issa

Av isabella - - 15 oktober 2010 15:36

Hej jag vet jag har inte bloggat på länge men det var derför jag har varit upptagen och gjort massa annat.Men nu ska jag blogga varje dag i gen.Men nu är jag med Isabelle.Men snart kommer Emelie och då ska vi alla vara med varandra  och ha kul .Men Emelie bor i luleå men hennes pappa i boden.Men nu ska jag dra hej då kram issa

Av isabella - - 10 oktober 2010 09:54

Hej har nyss klivit upp.Jag har sovit hos min mormor hela helgen det var skit kul.

Och i går var jag på min mammas jobb det var också kul. Jag ska dra nu men bloggar nu senare.Kram issa<33

hej

Av isabella - - 9 oktober 2010 15:09

Hej jag har varit på stan med mamma,Vi tittade på en experia.Jag ska få en sån den 25 october.jag länktar skit mycket dit  

Av isabella - - 8 oktober 2010 15:05

Hej har typ nyss kommit hem från skolan.Men nu är jag hos mormor jag ska sova där.Men i dag var jag på bibiloteket med skolan jag lånade en bok.Men nu är det helg åå vad skönt.Men mamma jobbar hela helgen:(

Men det är kul att vara med mormor.

Hon har flyttat i huset brevid mig:)

Men nu ska  jag dra hej då.

kram issa  

Av isabella - - 7 oktober 2010 21:43

Hej ska snart sova,Men nu sitter jag med msn och skriver med polare.Men i dag har jag ätit glass det var gott.Men nu ska jag sova men bloggar i mogon kram issa.  Mmmmm

Av isabella - - 6 oktober 2010 11:07

Hej jag vet jag har inte bloggat i går men det var derför jag var sjuk.Jag hade feber och ont i huvudet.det har jag fortfarande derför är jag inte på skolan i dag.Men jag missar skolfottot det vill jag inte men jag kan ju inte gå på skolan när jag har feber och är sjuk kram issa

Av isabella - - 4 oktober 2010 17:19

Hej nu är jag med en kompis.Jag  har tagit med mig min bärbara dator dit så vi sitter med varsin.  kram issa

Presentation


Hejj , jag heter isabella jag gillar att vara med kompisar , hoppas ni gillar min blogg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards